19 Oktober

Innan jag for upp till Sthlm så hade jag syrran, jennie och Fia en utgång!
Harrys levererade !
och även nh..





Veckan då jag provjobbade var rolig, arbetade med en tjej vid namn Lovisa!
Allt gick jättebra, fina hästar och mycket människor , träningar full rulle som sagt.

Lite bilder.

Fint kök i lägenheten jag bodde i.


Havet som utsikt från matbordet.


Caps lock hade skadad nos.



Cureretto innan ridning.



efter ridpasset





En himla stor anläggning, två ridhus i anläggning till stallarna, två skrittmaskiner, tre ridbanor, bank, vattengrav badplats och fina ridvägar. Träningar för Pontus Westergren, kika på hans träning och han skulle jag verkligen vilja träna för.

Nu fick ni en  liten inblick hur jag haft det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0