Siste Maj!

I Lördags var jag och kollade på ett jobb. Som ni kanske läst innan så är jag ute efter ett jobb och ville gärna komma ifrån, är lite öppen med det så länge.


Var på Sundsmåla Gård där familjen Rinne har sin verksamhet. Där finns en tjej vid namn Ida Dögl.
Har b.la jobbat hos Malin bayard.
Tyvärr var det inte riktigt vad jag skulle tänkt mig.
Men blickar framtåt och letar vidare! ;)

Igår körde vi ner till Småland till Hannah för att lämna Simba.
Han kommer nu vara där över sommaren som sällskap till Jessan.
Kommer nog bli toppen! :)


Snart kommer Slajs hit och då ska vi upp och rida. ;) Fun funny!


Royal kom hem för hovslagaren





Mors dag



Hannah & Simba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0