Matchat eller omatchat ?!

Det är frågan.
Själv är jag inte den som matchar bara det ser snyggt och rent ut. Smaken är ju som baken.
Schabrak-jacka-lindor behöver ju inte vara samma färg varje ritt man gör.

Visserligen sitter man ju själv i sina limegröna ridbrallor, gult schabrak och sin blåa snygga jacka till det. Inte så snyggt va? Ehm nej!
Men något som jag alltid skiter i men måste ta tag i det är mitt utseende, hästen jag rider på har jag alltid inpräntat i huvudet att det ska se stilfullt och rent ut, medans jag sjä-lv inte vet hur jag ser ut.
Nån flopp på R har jag nog inte.
Men här kommer ett litet bildreportage :)

De dagar man lyckades lite bättre...










Och oftast ser vi ut såhär..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0