26 Augusti

Kul att några fortfarande är inne och gluttar fast man knappt aldrig skriver något.

Kommer lite update.

Skiter i att ta det där jobbet jag skulle ta, helt plötsligt så sänker man lönen, chefen säger något annat medans hennes man sade något. det var skitigt och oordning, ridlägerdeltagarna kom till mig och sade att de var katastrofalt(kvinnor i 35års åldern) !
Tänker inte hänga ut någon.

Så ja med andra ord så var det kanske lika bra, nu har jag kontakt med ett hoppstall som inriktar sig på ridponnysar kat D.
Får se om jag ska dit i veckan och kika, ligger åthelsikte bort härifrån.

Men det är väl bättre att man kommer till ett ställe där man är lite mer intresserad i sporten och känner att man kommer bra överens.

Royal mår bara bra.

Bilder


Bamse


På väg mot Skåne


Stallet jag provjobbade på.


R



R




Inann ett ridpass.


Nu blir det dags för staden. Sedan jobb.


Kommentarer
Postat av: Anni

Hejhej! Vad kul att jag råkade snubbla in på din blogg! Såg att du jobbat(?) hos lena natt och dag, akka ridcenter. Stämmer det? :P Jag jobbade där för några år sedan, katastrofalt...

2011-08-31 @ 17:45:09
URL: http://anononi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0