8 september

Nu har hovslagaren varit här, så inga ömma fötter kvar!  :)

Hoppträningen igår gicvk väl helt ok! Inte nöjd inte missnöjd! Men som Morgan säger kan jag nog aldrig bli nöjd. Haha :P

Hoppade olika hinder som vattenmatta,oxer, grind, tribbelbar. Trippelbaren har vi aldrig tränat på tidigare men Royal tyckte inte det var lustigt. Däremot var ett räcke med två sockerbitar lite farlig, så ett stop på träningen. :)
Lite stark var han igår också, men beror nog på att de var mitt fel eftersom jag tog Mylers pelham och red på vilket jag inte gjort på två veckor. Bra Jossan!

Här nedan ser ni startlistorna/ de klasser jag ska delta i.

För att se övriga klasser gå in på

http://www.stall-asmehagen.se

Klass 4 70 cm. Clear Round


1 Maja Gustavsson -Mirexo- Stall Orlunda

2 Ida Anehag -X-ante

3 Erica laven -Silvra- Stall Humptorpet

4 Josephine Svärd -Royal Crown Vision- Stall orlunda

5 Malin Karlsson -Vili- Stall Åsmehagen

6 Erica Nilsson -Runda- Stall Solbacka

 

 

Klass 5 70 cm. Bed. A

 

1 Filippa käll -Mysan- Mantorpsryttarna

2 Mimmi Lundh -Ragge- Stall Åsmehagen

3 Jenny Gustavsson -Sweet Spider- Stall Orlunda

4 Sissela wasen- Racy Madame- Stuteri Fölseryd

5 Josephine Svärd -Royal Crown Vision- Stall Orlunda

6 Lena-Marie Ilestrand -Galateas Gilda- Stall Åsmehagen

7 Evelina Svärm -Hope of Glory- Stall Åsmehagen

8 Joulie Struwert -Engla Zealous Flame- Stuteri Fölseryd

9 Mimmi Lundh -Be Breathless





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0