1 September / Provridning

Fan nu är vi inne i en månad där sommaren snart är slut! Känns ju sisådär GREAT!

Igår var de hoppträning, och nej jag var inte med, förr en gångs skull fick jag sitta och glo, eller mocka bort skit, flytta hinder eller höja/sänka hider. Ja man är inte bara manager utan typ nån slags "caddy" också! Haha ne skämt åtsido...

Var inte med pga en lös sko.. typiskt !

Var även ute en tjej som skulle hälsa på Royal, hennes mor och kompis ska rida walle. Så de kan ju vara bra om de nu får någon kemi. :)
Ridit lite problemhästar osv så de är ju fördelar, och nu säger jag inte att min häst är en problemhäst, utan har varit som tur är :), men speciell är han allt.


Dags att bege sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0