22 october

Sjuk sjuker sjukast !
är vad jag har vart senaste dagarna.
Men på bättringsväg.

Igår var jag med min kära barro och kollade film, sen var vi ute och promenarade precis i de värstaste snöovädret.
Hej dreeenkta katteeer !






Idag har jag spenderat min dag på en massa filmer.

Första film fick bli Machete!
Riktigt bra måste jag säga, ladda ner den enbart för att Michelle Rodriquez, Jessica Alba & Lindsay Lohan var med. Men den visade sig vara en kanoners film.


Sedan fick det bli Killers med Ashton Kutcher. Den var sevärd.
Han är ju riktigt snygg i denna film måste jag säga. :)


Sedan Salt med Angelina Jolie. Ball film !


Sedan var det dags för Tortured med Jesse Metacalf.
Riktigt bra tortyrfilm, sorglig också.



Sista filmen för kvällen blir Knight and day med Tom Cruise och Cameron Diaz.


Kommentarer
Postat av: anonymus

Var du inte typ lucia på ljungsbro skolan? har för jag såg en bild på dig där :)

2010-10-25 @ 01:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0