10 November

Snart christmas ! Yeey!

Dags att börja köpa julklappar  o sånt snart :) Har inte ens ett par bra vinterskor känner jag.
Måstes införskaffas !
Synd att de inte hade några uggs eller så som föll mig i smaken på Nelly.
Men Nelly tycker jag från och med idag är lite dåligt. Kollade upp betalningsätten för skorna, har alltid annars tagit postförskott, men hade råkat tagit "nellykonto" dela upp betalningen så som jag inte vill. Och de ville inte jag ha och de gick inte att ändra. Fan!
Å andra sidan är de ju rätt bra, skulle betalt summan den siste då jag får pengar, men nu kan man spara lite utöver detta :) höhö !


Var ute och red förut i djupsnön, överladdad häst som tyckte de var superkul. :)

Hot !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0