100 frågor

I brist på annat att göra.

1. Vem är du? En Josefhine Svärd

2. Är du självständig? Ja det tycker jag.

3. Personlighet? Jag är nogbåde snäll coh glad, vet inte mer hur jag ska beskriva mig:)

4. E-post5. Stjärntecken: Stenbock

6. Jag kommer från: Linköping

7. Jag bor: Linköping (Ljungsbro och Skeda)

8. Mentalitet: Lugn av mig

9. Civilstatus: Singel förtillfället

10. Spel? -

13. Internet Explorer eller Netscape? Internet

14. Din bästa egenskap:

15. Din sämsta egenskap: Glömmer bort lite för mycket ibland. Dags att inskaffa en almenacka?!

16. Husdjur: Hästar, hundar, katter oc...fiskar haha.

17. Familj: mamma + hennes man, pappa + hans sambo, syster, tvillingbror, en del "plastsykon".

18. Kroppsdel du har mest nytta av? hela min kropp

19. Kroppsdel du tyckerbäst om? Helamin kropp:P

20. Jag sover: Jämnt och ständigt.

21. Djur jag är lik: hmm vad skriver man här?:P

22. Tror du på något?För det mesta så gör man väl det.

23. Frisyr: Långt antingen rakt eller lockigt, eller en bulle eller tofs mitt på huvudet!

24. Hårfärg: Slingat blont

25. Ögonfärg: Gröna

26. Längd: ca 164

27. Jeansstorlek: Berrorlite på men 34-36 26-27

28. Skostorlek: 37 och 38

29. Gillar: Hästar, shopping, partaja med mina vänner och umgås med min familj.


30. Ogillar: elaka och själviska människor.

31. Favoritmat: Har ingen speciell favoritmat.

32. Favoritglass: Ben&Jerrys ofc ;)

33. Favoritdessert: Morotskaka eller nån chokladtårta.

34. Favoritpizza: Banan ska det vara på iallfall, sen vet jag ingen favorit.

35. Favoritdryck: Robinson saft

36. Gillar du godis? Jaaaaaa

37. Isåfall vilken sort? choklad

38. Min favoritdrink(ar): Nice Price är ju billigt och gott! Men även mintdrinkar är gott, eller varför inte fråga om en sex whit the bartender?!, hahah!

39. Min favoritfilm: Titanic, The Notebook och fler.

40. Min favoritdag: Fredagar hädaneftereftersomjag är ledig :D

41. Mitt favoritklädesplagg: Hm klädesplagg vetifanfår väl bli kavajen! Men nått som är ett måste för mig är höga klackar! (Iallafall när jag är ute och festar)

42. Min favoritbok: Jenna Jameson liv som porstjärna, tycker jag är riktigt bra. Sen är Mons Kallentofts böcker också bra. Beror lite på vad man är ute efter.

43. Min favoritmusik: Mycket blandat är bäst.

44. Min favoritlukt: Burberry "The Beat" älskarden doften. Sen tycker jag deras andra dofter är underbara med. Även Victoria Secret, Escada och  Chacharel  är fräscha dofter.

45. Min favoritblomma/planta? Rosor

46. Öl eller vin? Både ochär väldigt goda måste jag säga! Beror på vad man ska äta, hur törstig man är osvc hehe, men är nog en vintjej.

47. Liknar du en kändis? Ne inte vad jag vet. Har fått höra att jag är lik Molly sanden. Vilketinte var så uppskattat av mig. haha.

48Senast köpta skiva:-

49. Senast film på bio: det var år och dagar sen känns det som. Kommer fasen inte ihåg, tjej film var det iallfall.

50. Bästa låten i världen:-

51. Senast lästa bok: typ Prime suspect (en engelskabok från skolan)

52. Favoritförfattare:-


53. Skriver du dagbok? typ 11 år sedan! heh

54. Bästa årstiden: Vår och höst, men gillar både vintern och sommaren väldigt mycket.

55. Älsklingsfärg: Svart, rött, grönt och guld. Gillar varma färger!

56. Skulle aldrig ta på dig: Byxdress(haha måste bara säga att det var en på balträningen som hade på sig nått emellan byxdress/pyjamas idag! haha såg heltstört ut!)

57. Vad ville du bli när du var liten? Typ hoppstjärna!

58. Blev du det? Hunnit har jag inte gjort, men inget jag vill bli heller.


59. Brinner för: Hästarna och mina kära.

61. Katt eller hund? Hund

62. Har du nån nojja? Hmm inte vad jag kan komma på nu! Men är väldigt överdriven med att tvätta mina händer jämnt.


63. Fobier? Lite bacillskräck.

64. Deppig eller glad? Jag är en Solstråle :)

65. Politiskt insatt? Ehm nej!

66. Värdesätter du ärlighet? Ja verkligen.

67. Brukar du dra vita lögner? ehh nee :P

68. Är det ok med vita lögner? Nej, man ska vara ärlig, även till folk man inte känner.

69. Känner du en mytoman? Nja! Ellerhar stött på en del.

70. Tycker du bäst om film på bio eller hemma? Jag stannar hellre hemma. :)

71. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Ja fa
st ingen längre period.

72. Hur tidigt stiger du upp? Det är olika.

73. Är det bra eller dåligt? Beror på, men sover gärna väldigt länge! Inte så kul om man sover bort dagarna.

74. Vem/vilka vet mest om dig? Min familj. (Mestadels mina syskon kan jag tro) :P

75. Gillar du att slåss? nej det gör jag inte! Man har hamnat i endel bråk men jag har nästan alltid velat lösa det på något sätt än att fajtas.

76. Vad har du på dig just nu? mjukis och en tjockiströja.

77. Vad ska du göra ikväll? Ligga & slappa framför tvn.

78. När var du senast  full? hm i Torsdags!

79. Är du seriös? Om inte någe är på skoj/skämt. haha!

80. Hur många väskor äger du? 15 kanske?!!

81. Hur många bilar har du/din familj: 1 i Ljungsbro och 2 i Skeda.

82. Hur många biologiska syskon har du? 2 stycken.

83. Isåfall, vad heter de? Caroline och Pierre.

84. Hur många timmar sover du per natt? 6-8 tim, beror lite på!  :P

85. Vem är snyggast i världen? Hm.. larvig fråga!

86. Vad är du allergisk mot? Inget.

87. Ska du duscha idag? Ska tamig ett vamrt skumbad:)

88. Vad är det för veckodag? Söndag.

89. Vad är det för datum idag? 9 Maj.

90. Vad gör du nästa år? Nästa år tar jag stundenten, jobbar lite kanske med hästar? Skulle gärna bara vilja dra iväg sommar. :)

91.. Hårdrock eller synth? haha då får det nog bli hårdrock.

92. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet kan man nog säga.

93. Har du utländska föräldrar? Nej

94. Gillar du att laga mat? Ja det kan vara roligt någon gång ibland.

95. Märkeskläder eller secondhand? Bådeoch kan väl vara roligt. Men lite svårt använda kläder som andra har användt.

96. Hur många par skor har du? Det har jag ingen aning om. tror inte jag vill veta:P haha!

98. Fixa håret eller fixa makeupen? Sminket i såna fall. :)

99. Vem är snällast just nu? det flesta antar jag.

100. Var har du ont? Lite överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0