Maj 21, 2010

Håller på att dö känns det som.

Blev att Vivjan och jag åkte till john igår :) trevlig trevligt!

Inte så kul att gå upp imorse och sätta sig på en bussjävel, sedan hem och gå lägga sig igen. Massa samtal och sms har väckt mig, haha, så jävla jobbigt.

Har nu varit ute och ridit, blev ett hoppass! Och idag gick allt så jävla bäst, fast jag kanske inte prestera mitt bästa. Körde lite olika linjer, och hoppa diagonalt. Höjde även lite idag och inte en rivning här inte!

Nu får vi se vad kvällen bjuder på. Carro, Fia och papps ska till bowlinghallen med Dömestorpgänget. Kul känner jag! men här är man inte en i gänget! haha

Jävla bra mobil måste ja säga! ;)












Släppte efter ridpasset ut Royal i ridhagen så han kan beta ner! Spider,Jabis och Mirexo fick ut på betet :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0