Utgång!

Idag har det inte blivit så mycket, låg och sov till 12! Välbehövt :)

Har varit på en bilrunda med syster, sen har jag varit och ätit hos Irene! God mat!

Ikväll blir det Platå som vanligt och träffa folk.
Ska dock upp klockan 7 för jag har hand om morgonfodringen (mata hästarna) hehe. Då Fia är på spa. Känner att det ska vara jävligt skönt. Sedan balträning vid 11 :P!!!!!!

Har bakat en rabarberpaj till min far! Så nu sitter han här med munnen full, likaså min bror :) ahhaha

Har även hoppat min prins idag, gick jättebra, höll dock på att ramla av första språnget! höga hinder fick det bli idag, svetten rann efter 30 minuter! Kommer aldrig klara av Tisdagen!!

Detta fick bli ett inlägg med allt möjligt.
Nu blir det en cider på detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0