Sovdags!

Känns i kroppen att man levt hårt ett tag nu! Helgen som kommer har jag lovat mig själv att vara nykter.
Planerna var att jag och mina syskon skulle till min kusin Jennifer och hennes blivande man Erik på lite kusinfest och sedan ta en utgång i Norrköping. Men plånboken, tiden och orken säger nog nej.


Helgen efter så är det bal, 5 Juni. Då där emot kommer de inte bli nått nyktert, om inte Henkis menar allvar med att han beställde alkoholfritt åt mig. Hah!


Torsdag ska vi flickor ut och äta, fira att Karro och Kajsa fyllt år. Sen kanske ett glas på det. :) Ser jag fram
emot!



Ska även 4/5 fixa naglarna och sedan till Make up Store för sminkning.
Syrrans naglar nygjorda för ett tag sedan. Dock rätt nerfilade så inte jättesnyggt!




Nu ropar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0