ProvRidning

Provridningen idag gick bra, hon red Simba, sadlade Sune med men det verkade inte vara intressant. hehe
Mycket bus på Simbis idag :P Men hon ska komma ut imorgon igen. Bara bra om min lillepluttis får en tuff och orädd medryttare, fast hon såg inte ut att väga mer är 30kg.

Red sedan på min store plutt, fick bli galopp emellan koner i serpentin. Börjar klara snabba svängar i det bra nu. Och jag klarar av det galant på 3-delat bett. :)

Nu har jag sålt ytterligare ett bett, denna gång mitt kära gummipelham. Men det var för tok tjockt!






Fick en kommenatar vilket schampoo och balsam jag använder kan säga att det är allt ifrån Sunsilk (Favoriterna är nog den gröna flaskan coh det blåa. Den blå är för volym, den gröna kommer jag inte ihåg. Även Gliss Asia den lila flaskan används flitigt. Mitt hår passar nog all typ av produkter. Jag kan dock tycka att mitt hår blir antingen frissigt eller fett. Så därför kör jag även ifrån B-schampoon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0