Hoppträningen 18maj

Fan jag radera allt jag skrev! :P

Hoppträningen var inte den bästa! Dit vägen tänkte jag att fan vad detta kommer gå bra, hästen orkade knappt lyfta på benen.

Kommer dit och uppvärmningen gick väl helt ok, men ser var det arslet upp i vädret, småkicka lite var och där, blockerade munnen helt. Men vi sparkade inte sönder någon planka på staketet denna gång iallafall :P
Men men får hoppas att det är torrt uppe hos Carina nästa Tisdag. Där man har lite mer plats.

Känner nu att det vore nyttigt för mig att rida våra andra hästar, och kanske ta sig en träning. Det skulle nog vara väldans nyttigt för mig att få variera min ridning. Och inte enbart rida på ett sätt som man är van vid. Så nu får det fan bli så.

Som valpen sa "vrf byter du inte häst?" haha, Ja ni det kommer jag aldrig göra. Han är underbar och så personlig. Har faktiskt aldrig stött på en häst som är som han, och så säger jag inte bara för att han är min, utan för att det är verkligen så. Har stött på fler som både tycker han är fin men väldigt speciell. Royal beskriver vi som speciell. :) och han är min!

Malins paddock



Pelle, Valpen, Henke och Rolle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0