Hoppträning 25 Maj

FUCK! Alla bilder och text försvann. Hata blogg.se
Aja tålamodet har inte försvunnit!

Stressigt blev det kan jag lova! Tappa sadel i spån och klanta till sig osv.. hehe

Jag & Jenny kom tillslut iväg.
Övningen idag var med flera ord långtråkig, komplicerad och nyttig! Morgan hade ställt upp 3 hinder på en rak linje emellan stod det sockerbitar där man efter varje hinder skulle lägga volt till höger eller vänster och sedan i en åtta. Min häst som i vanliga fall bara vill brassa på, speciellt på raka linjer. Men idag fick han tänka till, småhinder idag så blev lite svårt med avtramp osv men det kommer väl så småningom. :)
Min häst fick jag skänkla på som fasen, och använda spö på som aldrig förr. Helt lat, seg, trött med fler ord.
Morgan frågade till och med "brukar inte du rida med sporrar?" hahaha
Så nästa gång får det sättas på.

Sedan hem och sedan McDonk! Vi beställde i driven och jag har aldrig garvat så mycket som idag. Pappa fick till en riktig rolig beställning av Syrran! Haha

Min outfit..  haha




Och på Mig och Prinsen!









Time to sleep! Sleep tight! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0