Harrys med Girlsen :)

Mår som jag förtjänar! De orden har ni fått höra förut :P

Iallafall kvällen igår var toppenkul! Började med att Källan hade tydligen inte bokat bord på Riva, utan de blev fel och vi skulle tydligen va på Plaza. Nej tack!
Så Harrys hade plats för oss så där fick de bli!
Efter middagen med flickorna drog jag Loui och Viv till John för att partaja! Det var trevligt! Drog oss hemåt runt 3-tiden. Vaknade runt 6 idag.
Inte bra!

Lite bilder!

Dagen i Tornby med Greth!




Haha



Jävligt ball!



Dagens Outfit
Fjädrar
Kavaj linne
Leopard
Jeans
Kilisar
Blommig väska på det

;)



Kajsa och Karro



Stina, Sofie och Emelie



Källan och Aaröe




Alla girls :)



Jag & viv vet jag inte vad hon gör :P



Viv när vi gick för att hämta Louice!



& Jag :)



Väldigt rolig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: J

Riktigt fin är du! fler sånna bilder!! ;))

2010-05-28 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0