Utrustning,pics

Hemkommen för ett tag sen ifrån resturangen:), idag var det riktigt slappt, försökte mest ta det lungt pga av senknölen. Men inte fan försvinner den och armen är helt öm :(
Så ingen balträning idag inte! Blir att ta det lugners framför tvn.

Säljer nu en massa av min utrustning, om någon är intresserad hör av er till min mail då.
Chaps,stövelskaft, träns,bett och myket mer. :)

Lite bilder igenom tiderna.

Här sitter jag och njuter i Karlskrona? :P Vad man längtar till sommarn.



Brunett. (något jag suktar lite smått efter att bli)


En riktig kul kväll på landet i skeda hos Carina :
)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du är!

2010-03-18 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0