Dressyrtävling

Visserligen en bra dag för mig idag :)

Praktik ev jobb på G :), mysa med min prins, men inte fan funkar tvn så man kan se DH :/

Sitter just nu och lyssnar på melodifestivalens musik, Salem al Fakir & Andreas de är ju så himla bra!! Andreas skulle ha vunnit tycker jag. =) Snygg är han också!




Iallfall var ute på ett rejält galoppass med min herre förut. Han var väldigt duktig red på 3-delade syntetbettet som jag inte ridit på förut. Och han gick nästan klockrent.. blir lite framtung emellanåt. Sånt som ska tränas bort.

Fick mejl från Vera dessutom idag om Ridtravarföreningens dressyrtävling den 25 April.
Kan ju vara något att tänka på. Dags att ta tag i träningen nu också känne jag :)

Kommande Tränings/tävlingar som kommer.

Ridtravarförbundets dressyrträvling 25/4 kl 10.00
Stall Egebylund Mjölby

Tollstad Påskhoppning 28/3 kl 10.00 Stall Tollstad Mjölby

Stall Assedun Dressyr 17/4 och 29/5 kl 10.00 Rappestad

Stall Assedun Hoppning 18/4 och 30/5 kl 10.00 Rappestad

Jag funderar på dressyren i Stall Egebylund kan ju vara nyttigt att dressyra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0