Lets dance

har jag missat :(.. blir at se vem som åker ut! Helt sjukt att Sauok?!! åkte ut förra gången, så nu får man hoppas att Claduia vinner det hela :)

Min knöl har inte blivit bättre.. eller arm kanske man ska säga :P Var hos skolsyster förut, kände att jag var tvungen att få en förklaring att få reda på vad det kunde vara. Jag har tydligen överansträgt mig så att det blivit en senknöl, nerver har dratt sig samman och det har bildats en vätsebildning i tror jag:P
Blir vårdcentrl. Har haft otroliga otäcka kramper ikväll, fick be syster hänga med ut och kvällsfodra för jag inte skulle orka bära alla fodersäckar och hinkar. Men det gick bra :)

Vit helg denna helg känns bra!

Bilder ifrån somras när Boss & jag promenerade bort till sommarbetet(hästarna) och helt plötsligt började spöregna, för att sedan bli sol :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0