In the wood

Är sönderbiten!!! :S
Jag hatar skogen där uppe i Kerstinebo, hemma har vi det så öppet och bra så inte alls mycket skit i luften som där. Föredrar hemma såklart! :P
Okej jag hatar inte skog utan jag älskar skog. Men där uppe får jag rycken på kryp.
Ska smörja in mig i nått skit, eller så får man kedjeröka hela tiden så de krypen håller sig borta. Skämt åsido. ;P


Tänkte trimma lite dressyr på grusvägarna men träffade på Amanda på Chippen(Royals halvbror) :) och Jenny på Hudson. Så då fick jag lära mig en ny ridväg också. Toppen!  Lämnade sedan de, så red sedan upp vid bäck och in på ett gärde där de gick en väg, där fick han sträcka ut i full fart. Visade sig att vi kom fram till ett skjutfält där de skjuter vildsvin. :P Så full fart tillbaks. Haha!

Imorgon är de hoppträning! Får hoppas Karrouw kommer ut så vi kan åka och bada. :)



Blev att rida i dressyrsadeln idag. Den ligger mycket bättre nu än vad den gjorde förut.
Satt rätt bekvämt också.
Men föredrar stort mitt hoppsadel, all hopputrustning överhuvudtaget såsom bett, hoppskydd och sånt är så mycket snyggare! ;) Mina åsikter det!

Visst kan ett par damasker också vara snygga, och en breed nosgrimma osv. Fast iofs använder ju jag den breda nosgrimma som är på bilden till hopnningen också.
Kan nästan säga att jag rider med den uturustning jag känner mig bekväm och som passar för passet.
Nörd med färg osv vet ju de flesta om att jag är, vill ju gärna att allt ska vara rent och snyggt. (fast förutom på mig själv då) haha














Mina bildeer ifrån dagen! Fan vad duktig jag har varit med bloggen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0