Hoppträningen 15 Juni

Hoppträningen gick superbra! Tränade lite linjer och bana inför söndagen.
Hoppade både grind och oxer duktigt. Något tjaffsig och något bus ibland. Annars var han rätt lat.

Morgans kommentar för träning var att han nog aldrig sett mig rida så bra som idag! :)
Och mycket kommentarer ifrån publiken som tyckte han var gör snygg och de kan ju verkligen inte va ett varmblod. Haha vad man har fått höra det orden! Men han bevisar ju ett bra exempel på att hans ras kan vara gööörsnygg! Likadant Chippen(carinas häst) är också supersnygg och maffig. Sånt gillas!

Sen blev det betessläpp och det gillades! :)
Sedan har jag kört golfbil idag, jag hade typ ren panik. Hatar fordon verkligen. Haha
Sen hem till erene och fixa hage till lammen, sen åkte vi upp till Royal igen. Han måste kollas till. :P

Sen halv 12 åkte jag och syrran och köpte cigg och cola. :D så nu blire film time. Upp vid 3 imorrn jarrå.:D

Pics

I "stallet där papps aldrig sa att han skulle gå in. Men jodå! ;P





Lite utrustning
Detta är de 3 tränsen jag använder, varav 2 är hoppträns och ett dressyr. :)



Detta är Mylers bett. Kanonbra! Kommer aldrig lämna mig ;) haha



BR Swarowski med 3-delat


Och mitt guld!



Bättre bild. Lyser verkligen! ;P



Känner att det är dags att byta ut lite utrustning. Alltid bra för hästen välmåeande söger vi, eller enbart att ägaren vill att vi ska se riktigt snygga ut ;P haha skitsamma vilket de är av de.
Men tror nog på de sistnämnde jag är nog en riktigt match/prylmänniska. Men jag det värsta är att jag inte bryr mig om mig själv HUR JAG KLÄR MIG ALLTSÅ, jag kan rida med mina Limefärgade ridbyxor och sedan en röd tröja. Medans hästen är supermatchad och skitsnygg!

aja nu är de lite väl skitskrivande här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0