UNDERBART!

Att komma hem till pappi, och ut till stallet och pyssla och dona alldels själv.
Min plutt var allt annat en pigg idag. Körde galoppjobb från samlad galopp till ökad osv.. Gjorde till och med galoppombyte, men tyvärr lade han in höger galoppen till en korsgalopp. Men lite framsteg allt. :) Sen fick de bli en promenad och käka lite gräs, och matte går bredvid och spelar högsta musiken på mobilen!
Så är det ju Cr uppe hos Carina Söndag. Har anmält mig till 60 och 70 bedömning A. På Tisdag när jag hopptränar skulle vi köra på lite nya hinder som kommer vara då. Så lite övning på det så kommer vi nog runt. :P Morgan är väl där och dömer mig ;)

Dagen har vart super annars, Jeppe hämtade mig så spelade vi golf på Bergs nya banor :) dock sög jag lika always ;P och så började spöregna så de var bara att dra sig, körde väl typ inte hela ens. haha

Pics





Idag matachade vi mässing med gult och brunt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0