Tävling 20 Juni

Gårkvällen var verkligen toppen! Fast mindre roligt att få 2 timmars sömn för att sedan åka till hästen och förbereda.

CR gick verkligen jättebra kom runt felfritt.
Sen var de dags för 70 bedömning a. Där de både var grind,mur och vattenmatta. Och det klarade han med galant. Så blev felfria och gick till omhoppning på dirr. Enda felet under dagen var att jag inte kunde omhoppningsbanan. Inte trodde jag att vi skulle komma så långt. :P
Toppenhäst. Slutade på 3 plats av 6 deltagande. Så inte så dåligt. Varken tittig eller slarvig med bakbenen. Så idag hr han varit riktigt duktig.

Orkar inte lägga upp en massa bilder nu. Min mail funkar inte ens.


Men här kommer bild ifrån mig och Marcus trorjag det var. :)



NÖjd hest!


Nu blire det Remember me med min käraste ssys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0