Student 2010 Whoooouu!!

Dagen börjar med att försova sig :P en kvart senare står man och väntar på bussen. :P

In till Ishallen och glo på alla stojiga, uppspelta och jävligt glada studenter :)
Min Loui uppträdde, hon sjöng Hey Soul sister. Rätt bra låt som passade henne faktikst. Frida sjöng också och för henne blev de Love Song, den var mindre bra tyckte jag. :P

Sen blev det att kolla på min kära tvilling när han sprang ut.
Man blev lite blöt i ögat emellanåt. Jag skulle liksom med stå och skrika, springa runt i en ishall, stå och gapa på ett flak, få presenter osv.
Men säger såhär vadåå de är bara ett ffuckiing år kvar wtff!!!!! :D Galet!

Lite bilder på de söta pojkarna! :)

Hallen




Loui Sjunger



Broder



På flaket



Henke var segast av de alla



Broder



Henkis, Victor & Macke





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0