Sol

Fifan vilket härligt väder!
Ligger ute och solar med syster! :) Behöver få lite färg, men de enda som kommer nu är röd färg och fräknar ;)

Ikväll blir det hoppträning. Emilia är ju här ifrån Skåneland nu :) Så får hoppas de blir ett par fina pics. :)

Påtal om Royal fick jag ett roligt mail förut! Jag håller ju på att kika runt lite efter en medryttare till Royal till hösten. Då Linn flyttar till Polen.
Iallfall en tjej som bodde i Norrköping undrade om jag kunde flytta min häst. Hahah what!???!! Lite puckat men då svara jag snällt att jag har ju min häst här hemma på gården. Liksom så desperat är man ju inte.
Men kommer lägga in en annons om ett tag, så får man hoppas att folk är intresserade så de får provrida sen att amn har de bestämt tills hösten. Det är skönt, så man inte står utan sen.  :P

Jag på Naxos :)


Kommentarer
Postat av: lucke

Tjabba! Händer idag? :)

2010-06-29 @ 14:40:39
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0