Midsommar

Nu har Midsommarafton kommit till ända.
Vaknade typ för en stund sedan. Fick panik och sprang ut och köpte mat till kvällen och cigaretter. Jag vet ju liskom inte vilka öppetider ICA har. Men jag hann. ;)

Planerna för dagen är så att Viv och Lovisa kommer hit. Då blir det VIN!
Sen beger sig Jag,Viv,Lovisa, Karro,Kajsa och Carro till Kavjan i Ekängen grillar och kör kubb. :)
Sen får det nog att ta the car till John. :)
Så festen hålls igång hela dagen! Fint väder har vi ju också.

Nu är inte problemet vart jag ska ta vägen ikväll, utan det är min outfit. ;) haha bekymmer bekymmer.

Nu blir det ett skumbad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se hur dina fransar vart! :)

2010-06-26 @ 01:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0