:(

Idag har jag tagit en underbar ridtur med min skrutt! Inte riktig överens hela tiden men blev ett pass på lång tygel för mesta del. Tog lite bilder och en gillar jag skarpt. Så ska ta lite mer fina uppställningsbilder nån dag innan magen tittar fram. :P
På Tisdag efter träningen är de tänkt att jag ska släppa han uppe i Bäckskogarna på hans bete. Royal kommer må som en kung! Det förtjänar han dock. :)



Hämtade även kimbelwick bettet av Anli på Fitness förut. Det såg rätt slitet ut men nu har jag putsat upp det med mässingskräm, så nu glänser det. Hade ju ett silvrigt förut men sålde det till Karro istallet. Men har saknat ett nu då jag bara har varierat med 3-delade bettet och Mylers pelham. Så nu är ett mässings kimbelwick med i samlingen igen!

Och måste ju jag dela med mig med någt som gjorde att jag fick en tår förut. :`) Ändå kul för min kära Linn (Min medryttare) Hon ska lämna mig och Royal då hon ska flytta till Polen för en vetrinärutbildning. Kommer dock vara hemma ett tag till men i September så sen är vi utan henne.
Jag kommer nog aldrig hitta någon så bra medryttare till Royal sen vet jag inte hur svårt eller lätt de kommer bli med att hitta en ny medryttare till oss. Behöver verkligen nån som kan de här med att säga ifrån och att aldrig visa någon rädsla.

tråkigt men sant!


Royal för nån vecka sen.


Linn och Royal




Nu blir det läggdags!





Kommentarer
Postat av: Mia

Kan du inte inte göra en videoblogg någon gång? (:

2010-06-03 @ 10:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0