Dagen börjar bra

började med att greth ringde och bara "var är du?" haha på en kvart från att ha vaknat så var jag sedan nere på Cloetta :P haha! Satt och väntade på resterande av klassen som var på Studiebesök. Eftersom jag kom 5 min sen så var de redan innan i fabriken. Bra Josse, boffa eller donken kanske man ska säga! ;) haha


Idag är det provridning som gäller på våra ponnysar. Sedan ska jag ev om jag orkar rida upp min pålle till hans bete.

Börjar sakna ridning efter en vecka! Så nu blir det lite bilder :)









Denna hoppträning gick skitbra! Dock kom vi fel på en grind och jag voltade ner i gräset och slutade på akuten! :P






En hel drööööööös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0