8 Juni

Kvällen blev för sen igår. Nyktert typ för mig också! haha:P Så kom till måndagsklubben vid 21 och den slutade runt halv 4. Great!

Men den var helt okej, kan inte säga att jag hade svinkul precis. Alla brudar drog hem och där stod jag kvar med Alex och Baard så fick bli en taxi hem med dem:) sen somnade jag dirr kan jag lova! Kändes även som jag blev matförgiftad igår. Akut ont i magen och helt yr.

Jag måste fixa en kamera! Så här kan det inte se ut föfan!



Det roligaste på kvällen måste jag bara dela med mig. Vi anlände sedan in på toan. Då står vi och speglar oss, helt plötsligt kommer 2 personer in, och den ena börjar Ronja snacka spanska med och de såg ut som 2 frågetecken. Då sa Ronja " Alltså bara tjejer här inne" haha
Då svarade hon "alltså jag är tjej!"
Hon såg ut som en kille alltså.

Fan vad vi skämdes kan jag lova! hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0