30 Juni

Orkade inte skriva något längre inlägg igår om träningen.
Som sagt det gick ju inte det bästa.
Ibland känns det som jag knappt hinner tänka hur jag ska rida för att de går så hilma fort på Royal allting.
Visst han har inte brasat iväg med mig på evigheter, men igår drog han mot en oxer som inte ens vi skulle hoppa. Eftersom det var en bruten linje, och sedan att vi skulle hoppa ett björkhinder.  ;) men alla gånger kan ju inte en träning gå bra. Det är bara att ta nya tag säger jag.

Bilder kommer så fort Emilia har lagt in de! :)

Snart blir det upp till Royal så blir det en uteritt.
Ska även dränka hans ben med Klorhexedinsprit, Äppelvinäger med vatten och sedan ett fett lager med helosan.

Får se om det funkar. Har hört att de ska de. Så upp till bevis.

:)




Senare sen blir det eventuellt så att jag åker till min mor.
Källan fyller år nu i dagarna, så kanske dit på chill med flickorna eller ut och dricka lite drinks med Alexa :)
Eller så är man bara at home ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0