14 Juni

Hela dagen har gått och man vaknar nu av ett sms "Måndagsklubben:D" ne det blir ingen måndagsklubb för mig idag.

Känner att jag varken behöver eller har råd med att gå ut idag! Så ska bara vara hemma, ut på en liten skrittur med min pojk och bara mysa! Ska ju träna imorgon också så de gäller att jag är fit for fight!
Haha nedå, men att jag orkar med dagen imorgon och går upp i skaplig tid. Fungerar inte att ligga och sova hela dagarna.



Tänkte ju ha litet inlägg om min utrustning. Tyvärr dog kameran igår. Så får göra ett helt inlägg sedan :)



Min plats, tror jag kanske är den enda med 4 kroks ;)

Detta är mina träns jag använder, har mer i mitt stora skåp. Tror jag kommer bli en riktig samlar- prylnörd när jag blir äldre. Just nu är jag väldigt pedantisk hur mina träns och allt hänger, spännen ska hänga korrekt och inga remmar ska peta ut! haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0