-----

Härligaste ridturen på länge, bara att få ett gnäggande Royal emot mig ihagen var underbart!
Tog en uteritt i regnet, mys! Dock verkade han stel som en pinne, hoppas att de är muggen och inget annat skit som ska komma. :P
Upp till sitt bete får bli i helgen. Han kommer må som en prins, en hel hage för sig själv. :) Och ni som undrar nej han kommer inte vara helt själv. Spider får komma upp eller någon annan häst när de inte rids. Magnum och Walle ska gå där uppe också :) . Det är för det inte vill ha min häst i samma hage som deras eftersom han kan få för sig lite dumheter ibland. Men får skaffa mig i framtiden en hel flock till han. :) haha stackare.

Har även hunnit putsa iordning all min utrustning, tvättat schabrak osv. :) Duktigt av mig. Prylnörd som jag är! :P Får fixa lite bilder någon dag. Red även på hans nya kimblewick bett i mässing. Och det var perfekt han verkar gilla mässing mer en rostfritt stål eller vafaen det är.

Resten av kvällen har bjudit på mys med systeryster :) Vi har sett Edge Of Love med Sienna Miller och Keira Knightley. Helt ok! Natten kommer spenderas i en bil då vi ska hämta upp Pelle och killarna på krogen. Gött sisådär när man ska till tandläkaren vid 08.40 imorgon. Men mitt eget val.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0