Plattuuuu

Har inte hunnit blogga på senaste tiden! Här kommer ett inlägg med massa bilder som jag hade tänkt, men varken mobil eller data vill funka åt mig!

Har var fullt igång med min prins i dagarna och ridit  :) Idag fick vi in en superfin och kort galopp, kändes riktigt bra!

Nu sitter jag här med Alexa och njuter av vinet, (josse=livsnjutaren ni vet ;). ) Kvällen bjuder på Plattuu!!
Ska bli riktigt nice, tog det ju allt lugners i Måndags! Så ikväll sccchööör vii!

Iallafall idag gick jag upp klockan 11.00 hängde med min styvmoder Fia som skulle göra gelenaglar, blev fransk manikyr för henne, blev riktigtsugen på att ta ut en lapp och göra nya naglar då jag kör på min egna just nu. ;)
Sedan blev det reatime på GinaTricot och H&M, även Hööks.
Tänkte lägga in bilder på det, men som sagt funkar det icke!

Blev iallafall en
Clutch med nitar och krimskrams ;)
Ett svart längre linne
Klockklänning som jag tänkt ha på min kusins bröllop.
Även Ultra Shield knottspray till min PRINS!

Var även på loppis igår där inhandlade en massa smycken, en del är ju riktigt gamla och fina, så de fick bli

1 par guldörhängen från U.S.A
Vita blomörhängen
Clipsörhängen skitfräna verkligen.
Halsband ett svart/vitt


Kommer bilder!


Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0