26 Juli

Lite seg på att ha bloggat!

Var ju på min kusins bröllop i Norrköpingsskogarna i Hävla.
Var nog ett av de roligaste bröllop jag har varit på. Jättefin kyrka, festen hölls på en gårds loge.
Festen höll på till klockan 7 på morgonen, eller rättare sagt jag, syrran, olle och Janne. Haha
Vi förde tydligen ett sånt liv så de som sov i rummet intill packade sina väskor och drog hem. "Tack fan, ska ni ha" hahaha!
Vadå de är ju bröllop liksom. ;P

Idag lämnade min mamma mig igen, mot Öland!

Så ikväll blir de party fullt ös. Grabbarna grus och Källan drar mot Motala Måndagsklubb! Toppenroligt!

Kommer komma en massa bilder, har tyvärr inte kameran hemma för tillfället.


Min kusin Jennifer och Erik Landers :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0