God Morning"

Vaknade på ett ungefär nyss! :)
Idag är det 40/20 års partaj som gäller, ska bli riktigt kul:) sen märks de ju om det blir utgång efter det!

Angående Balen:

Igår provade jag 3 klänningar som jag kunde ha tänkt mig, men på den första var de för mycket diamanter på och de som jobbade där tyckte jag såg ut som en riktig filmstjärna Haha! 
Den andra var perfekt men lite för enkel, sen den sista var det ett fult band på i midjan.
Det jag har svårt för är alltså fula band i midjan, mycket diamaneter, för överdriven, eller för rak :) men ska kolla mer i veckan!

Kommer bli rätt mycket med skola, och bal känns det som! + att jag har min ögonsten Royal som jag inte kommer ha så mycket tid för, Linn har han ungefär 3dagar i veckan., så skulle behöva någon som kunde ha hand 1-2 ggr i veckan. =)

Kan ta lite bilder på mina skor och mina "outfits" senare,:P haha! Ingen aning vad jag ska ha ännu! Så det känns toppen! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0