70års kalas

Mormor fyller 70 år idag, så har varit där ikväll! Riktigt trevligt:) Syster fyller 20år :) Grattis till dem både! <3

Helgen blev riktigt lyckad! Mycket dans och mycket dricka ;) hehe! Blev Platens för den delen också :) Skoj!

Här kommer lite blandade bilder!


Min älskade snutt! :) Maja provred Royal igår! det gick bra, men han var rätt studsig i galoppen. Så nu ska hon hjälpa mig lite med honom, så har jag ju min medryttare Linn med! Mycket med Skola & Balträningar lär de bli, men givetsvis måste jag försöka hålla igång så mycket som möjligt! Älskar ju det vi gör :)


Inte så bra bild på min klädsel. Men partyskorna och klänning och kavaj fick det bli! Kommer lägga in fler bilder från festen!

Avslutar med denna härliga bild! Min vardagligaste klädsel i stallet ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! :)

2010-01-26 @ 17:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0