21jan

Idag blev det ingen "operation" :D så satans glad jag blev! Hah! Kollade lite o så ska jag komma tillbaks någon annan dag, och få ett par stygn i huvvet ;D aj!

Emelie, Carro och mammsen var med, sen efter det gick vi på staden en stund, för att sedan åka till Tornby där jag ville köpa mina skor. ;) Hittade ett par på Skopunkten med de såg plastiga och obekväma ut. Så då sprang jag till Dinsko och köpte de jag har velat ha! Ett par skor rikare!! :)

Imorrn är det en hård dag framför mig :)

  • Skola 8.15-12.30 (då ska jag & greth göra tårtor till Mammas & Syrrans 40/20 års partaj!
  • Sen efter det ska jag och källis om hon skulle med kolla på balklänning :D
  • Sen hämta tårtorna.
  • Sen blir det att fixa iordning lokalen inför partajet.

Inte min :P  

Kommentarer
Postat av: Anonym

skicka in bilder sen! :D

2010-01-22 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0