Juldagen

Jahopp ! Då klev man upp tidigt idag för att hinna och rida osv..

Tog en barbacka ritt ut på Rolle, de roliga var när vi kom tillbaks som syrrans bil stod lite knöligt där precis vi ska rida förbi så blev han lite rädder och hoppade till, och jag som har världens bästa balans(vilket jag egentligen har) Gled av och dratta till bilen. Så nu har jag en öm rumpa och syster har ett rumpmärke på bildörrn ;)


Nu iallfall så väntas de in brudarna sen så blir de lite födelseförfest/middag här hemma för att sedan bege sig in mot NH ! :)
Kommer nog bli en toppenkväll !

Udag kom mina nya skor och min skinnklänning. Så antingen blir de skinnpajen på och en beige kavaj över det eller svarta braxor och en svart korsett och beige kavaj !
Dags att börja testa kläder - hej klädproblem!

men så att ha en bra kväll ! .. för det ska jag.


Kiss Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0