Just for you

Min dag i bilder!

Orkar inte skriva värsta inlägget, inte för jag brukar göra det då.

Tog ett gymnastikpass förut, hoppade muycket brutna linjer, ett litet räcke på 50 cm sedan en bruten linje på en bom, sedan ett kryss på 40cm, och efter första hindret träna vi på att komma in i den rätta galoppen, sedan att byta galopp efter bom på kryss och så om igen och om igen.
Är ju 2dagars träning 2 pass per dag, nästa vecka för Morgan. Carina hade även någon träning för en dressyrtränare som hette Simon, hmm är han ung, eller hur gammal kanske man säger? haha! :P

Imorgon är de hovslagaren vid 9 sedan tasndläkaren 12, Provridning 16.00 Berg runt 20.00 tiden kan jag tro. Och där emellan måste jag hinna åka till Mantorp Travshop för att köpa ett par ledade stigbyglar, får så jävla ont i mina fötter när jag rider lite "hårdare". Aja sånt märks!
Vet inte om de har sommarstängt lördagar längre.

Nu kommer lite nya bilder ifrån dagen, har gått med papps kamera all day!

Mina nya boxdörrar som mina far har byggt. :)
2an är Prinsens! Störst fönster ;)


Papps tvättar av :P Min framtida bil kanske?! Hahha


Dagens utrustning





Orlunda skylten kom med lite vackert sådär ;)







Nu blir de ut till stallet igen!

CIao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0