Äntligen

Igår kom mams hem, fick ett jättefina smycken, ett halsband med speciell design från Paris och ett armband, så de kom till mig ifrån Öland! Bilder kommer.

Idag blev det en tidig hemfärd till Skeda, tog hojen och cyklade som en röv till min prins!
Han var såg ut som en tunna!! :O Och manen har växt något förskräckligt, på sistone (2veckor)
Även en tappsko, men det hindrade inte mig ifrån att ta en liten tur. Hovslagaren kommer ju på Fredag.
Så Onsdag rids han hem ifrån betet, sedan kommer 2 kvinnor och ska provrida honom, sen fredag kommer hovsalgaren. Sen Fredag eller Lördag rids han upp till betet igen. :)

Ikväll bjuds de på M-klubb.

Alla mina bilder är borta på denna dator! Uppemot hundratal på min prins, fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0