8 Augusti

Fan vad dagarnas går fort ! Sinnes !


Igår var de ett jävla skitväder, han sitta på 55ans uteservering ändå en stund innan de bar mot Platå.
Marcus fyllde år som sagt, så alla grabbs var ute. Satt och drack och snackade skit. Mys!

Sedan en tidig hemfärd, tog tag i min fyllesyster och drog till Hakepi sedan blev de mat på bussen hem. Haha

Idag lämnade hela family mig för att bege sig iväg med husvagnen, men inget emot att vara hemma själv. :P
Ska ju ha 2 dagars träning osv. Och imrogon är de Måndagsklubben igen :)
Med alla möjliga, Jensi kommer även hem. :)

Idag ska jag snart ta tag i min häst och rida upp han till betet igen. Och det känns förjävligt att rida upp han dit igen, för de innebär att amn inte kan gå ut och kela och känna att man vill rida när man vill. Utan nu måste man planera dagen istället :/

Aja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0