7 Augusti

Andra gången jag ska försöka posta detta inlägg, CP dator !

Iallafall..

Gårdagens provridning gick väl ändå helt OK !
Hon var lite väl "försiktig" emellanåt, man fick rida han med mycket ben,Sporrar och Spö!
Väldigt väldigt lat. Hon fick givetvis komma ut och prova igen sade jag.
Har nu fått 2 mail till ena har tävlat upp till LA och den andra hade jobbat i ett dressyrstall i Spanien, även ridit western. De kan ju va nått eftersom Royal har ridit western. ;) Undra varför min häst lockar?! Hah :P

Var även i Mantorp igår efter hovslagaren hade varit och mitt besök hos tandläkaren.
Blev att köpa de ledade stigbyglarna, red ju dock bara med de en liten stund igår, så återstår och se vad mina fossingar säger om de efter en längre ridstund. :)

Kvällen igår bjöd ju på Berg med alla flickor, mycket garv! Roligast hade de väl åt mig, satt och fotade mig, och fan vad kul & ful man kan vara. Haha
Roligaste på hela kvällen var väl nätt mitt sår som jag har på mitt ben hade gått upp och börjat blöda, Givetvis har man inget plåster med sig, så tar en bit av ciggpaketets papper och sätter dit, då kommer en medelålders man fram och säger "ska jag ta ditt skräp" och jag ba "ehhh ne" och då hade han redan hunnit försöka ta bort de på mitt ben, HAHAH !! Fan vad vi garva, lite generad blev man ju med allt. :P

Sedan bar de av mot Lina nere i ljungsbro på fest så dit drog vi, kom väl hem runt 3 inatt. Meningen var att vi skulle in till staden egentligen, men så blev det icke.

Idag vaknade man väldigt sent, skulle ta bussen till pappa vid 18.00 men de gick tydligen inte till Skeda när jag var vid resecentrum, så de var bara att åka hem igen till Ljungsbro, så nu blir de en liten stund på stan ikväll kanske en utgång också, Marcus fyller ju år idag, så de kan bli skoj! :)

Mina nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0