5 Augusti

Red hem Royal igår för de skulle komma en 35 årig dam och provrida, men inte fan gjorde de.
Skickade ett sms och undrade om hon var på g, fick ett sms tillbaks en timme senare, att hon glömde bort pga sitt sjuka barn. Känns väldigt bra redan!
Sade att hon fick komma imorgon om hon skulle rida. Men imorgon kommer en annan tjej som ska rida iallafall. :)

Igår var vi även på bakluckeloppis i Folkets Park. Där är de på Onsdagar. Verkligen askul.
Visade ju för ett tag sedan mina smycken jag köpte sist.

Denna gång blev det en sjal och 2 ringar. :)
Syrran är däremot en riktig shopper! Blev både plånbok, sjalar, armband, väska m.m :P
Efter de blev det fika på Dahlbergs Cafe med min faster och hennes man.

Idag har de inte hänt mycket har softat i stallet, vart ute & pussat på min Prins och snart blir det Thaimat som jag ska laga :) sedan senare ikväll blir det ett ridpass :)

Lite bilder.


Fynden !



Royal stor som en tunna !




Mot Skeda Udde för att köpa Mjölk ! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0