22 Augusti

Nyss hemkommen till Far :)

Väntar på att de ska komma hem ifrån hundutställningen som har vart i Norrköping. (Jobbar där)
Då blir det rökt lax, färsk potatis och romsås :)

Gårdagen var helt jävla seg, visst trevligt sällskap. Syster, jag, Karro, Ronja, Viv och Linus m.m :)
Syrran och jag begav hos till Hakepi skapligt så vi skulle hinna med kvart över tre bussen hem. Men vi var klara något för tidiga så vi gick tillbaks en stund till Platå igen. :)

Hem & sov sen har de inte hänt så mycket idag. Skulle ju ha dressyrtränat med sade ifrån redan i Torsdags att jag skippa det. Är väl med nästa gång istället. :)
Ev hoppträning på Tisdag med nu. :)


Ska snart upp och rida min Prins, får nog bli en uteritt eller lite dressyr i paddocken. Eller varför inte bådadera. :P

Pics från senaste veckan!

Walle har fått flugskyddet lite fel


Kräftskiva! Ni ser även mitt Metallic/guld nagellack. Såå snyggt !


Från senaste hoppträningen
Evelina, Mimmi & Erica



Gårdagens Outfit

Klänning
Kavaj
Kilklackar
Clutch



Nya Skydden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0