20 Aguhusti

Helt slö ikroppen efter igår kvällen, blev iofs inte så onyktert, oavsett efter ett glas vin och typ fem drinkar !?
Var väldans trött igår med men umgicks med trevligt folk. :)

Mindre kul att stiga upp & åka till skolan imorse, men de var bara att köra på. :P
Körde lite marknadsföring sedan hem igen o äta & sova.

Ikväll skulle jag & greth egentligen åka in till staden och va med louisa och hennes nollor, och supa ! Men de får ligga på hyllan ett tag nu. Imorrn kanske de kan hända att de blir utgång i  Nkpg med nygifte kusinen, suster m.m :)

Ikväll är sista dansen på Tv4, hundraår sedan jag såg den, syster och jag kollade alltid på den filmen hemma hos mormor när vi var mindre.
Se värd !

Fick kommentar om mitt hår
Blir nog lite mer hasselnötsfärgat till hösten nu. :) Det är alltid kul att göra en förändring, men oavsett om jag färgar de som kommer jag efter 2-3 måndader att tröttna och gå tillbaks till detta gamla vanliga. :) Har alltid haft och kommer väl alltid att ha.

Har kvar denna hårfärg




Har haft

Lite mer ljust brunt



Mer blond


Mörkbrun



Enjoy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0