19 Augusti

Har varit seg på det här med bloggfronten ! *Tar tag it* .. för en stund !

Har väl inte hänt så mycket de senaste dagarna, tränade ju i Tisdags, hästen var trötter! Märktes då han inte har stannat på ett bra tag, stannade två gånger på följd på en ca 80 cms räcke, med två bommar på riktat hindret, så vi skulle komma mitt på. Så de visade han genom att de har blivit lite mycket träning på sistonde.
Så han säger ifrån helt enkelt. Smart häst!

Igår fick han vila för jag sov bort hela dagen, oavsett att traktorer, lastbilar och grävmaskiner höll hus utanför mitt fönster. Likaså idag vila.

De har nu tagit bort överflödigt med sten overallt på gården,så nu är de rent och snyggt!  
Börjar likna en hästgård som jag säger. :P

Skoldagen idag var helt okej, först praktiskt, gjorde räkmackor, sedan lite teori om fisk & skaldjur ;)
Var med om flera roliga syner när vi gick mot staden, jag, Maja, Emelie & Greth.
Först skulle vi upp mot Storgatan och då går en äldre dam förbi oss, sedan kommer en man springandes & gormandes efter henne vid stångån, så skrek han "Vad gör du nu? Går du nu?" (redig östgötska) Haha !
Sen när han är några få meter ifrån oss ramlar han ihop, tappar glasögonen, oh ger sig upp fort som fan efter kvinnan, tog på sig gläsögonen med ena glaskivan liggandes kvar på marken och efter henne. HAH
Pårökt eller annat, ren fylla var de iallfall inte !

Sedan kommer vi upp mot Hemköp då står en stackars gammal gubbe med sin bil och kan inte parkera, utan han går vid bilen och försöker styra med ratten utifrån, han gav upp ! HAHA Stackarn.
Sedan mot Subway sedan hem.

Fick mina läderskydd idag som jag bytte mot ett av mina träns, om man inte har cash, så byter man ut sin utrustning som jag mot annan utrustning ;) Smartdär! Fattigt också för den delen, men ett helt nya läderskydd. Great !

Bildkommer !

Nu blir de in till the town och ta ett glas med mina flickor ! Idotiskt efter som skolanär imorgon 8.15-11.30 men har tydligen inte fattat att jag har börjat skolan ännu. Hej dubbeliv!




Ha en sån därsådan bra torsdags kväll för de ska jag iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Lägg gärna in lite mer av dina outfits :D

2010-08-20 @ 02:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0