10 Augusti

Faan vad kul jag hade igår ! Kan man inte få spola tillbaks tiden lite :P
Blev att stå i den jävla kön först, för att köpa stämpel.
Sedan bar de av till Emil där alla grbbar var :) Blev att snabbdricka för mig.:P
Sedan in mot Måndagsklubben och de var jättekul. Träffade allt möjligt folk. Jens var även där med :)


Karro och Jag lämnade Ågatan halv fem imorse !

Snart blir de hem till Pappsi, upp och rida lite. :)
Vanessa & Paula ringde nyss, Royal har ett sår framtill. Väldigt gulliga att ringa sådär :)


Nu kommer lite bilder från min mobil.
Så passar jag på att skriva svar på en kommentar också.
vad har du för mobil? :)
Mitt svar: jag har en Lg touch. Den var riktigt bra ibörjan, kan dick vara lite svårt ibland och skriva,
speciellt när man är stressad eller lite "rund om fötterna" Haha

Vill nu ha en Stor Xperia :) Men de är med rätt svår tycker jag.

Lite bilder från dagarna









Enjoy !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0