Stockholm

Hejohallå Baby! Det var vårt ord idag! haha

Stockholmsmässan blev det idag GastroNord matmässa, massa olika företag med maskiner & mat osv :)

Dagen var helt toppen! Linnea kom 2a i macksm. Grattis till henne!

Mycket mat och dricka! Gretha & jag gick och mata varanndra hela tiden, göra varanndra feta var vår grej idag.
Allt ifrån glass till oliver ;)
Roligast var nog när en grabb kom fram och frågade vad jag drack, ja svarade körsbär och då sa han att de fanns ju vatten i automaten, haha då svarade jag att de var finare med körsbär! haha helt sjukt kul var det. Även en kille tappade en jacka framför oss och jag fick panik och visste inte om jag skulle ta upp den, tillslut blev det 2 klatch på axeln så fick han sin jacka, medans han stod och ropade fula ord åt hans kompisar! hahha
Har nog aldrig garvat såhär mycket som idag!


Lite bilder ifrån dagen.

Chokladfontän (som gretha och jag ska hyra när vi har fest!)



En konstgrej gjort av choklad. Ballt!




Kläder



Pateer


Linnea tävlade


Gretha



Jag



Hockeytöntar!! som försöker få sänding till radion.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0