Ny design...

Som min kära Loui har gjort åt mig! Hon blev inte nöjd, men jag blev riktigt nöjd :)
Kika hennes blogg http://fridahlouice.blogg.se

Slutade runt halv 12 idag! Jag gjorde något sillfat med röra, blir mumsigt för den som får äta det jag har gjort! Hehe.


Påtal om bloggar nedanstående är bloggar som jag läser varje dag.

Tavlingsryttaren.se - en tjej med mycket fina hästar. Dock lite tråkig blogg för hon skriver mycket om bara sina hästars träning. Men de kanske den är till för. ;)

Internationalshowjumping.blogg.se - Nog den bästa bloggen :), mycket om utrustning, och mycket andra saker.

Såklart läser jag Kissies.se

Bloggar som jag nästan kollar varje dag.
Fridahlouice.blogg.se - Skriver om lite allt möjligt som händer i vardagen.
Emiliaahman.blogg.se - Skriver också om allt, hästar, skola osv:) Hon som tar alla fina bilder på mig & Rolle!
Rightnow.devote.se - En modetjej som jag tycker klär sig riktigt bra.




Nu blir det ut och rida och bara pyssla, precis vad som behövs inför en hård helg ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite mer mode hos dig skulle inte sitta helt fel :)

2010-04-02 @ 02:39:45
Postat av: Louice

gullunge :)

2010-04-02 @ 12:41:58
URL: http://fridahlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0