Kommentarer...

Blir fan snart att lägga sig, konstigt att man kan vara så trött när man ändå sov bort hela morgonen.

Fick en kommenatar om varför hästen har åkt.
Vet faktiskt inte riktigt, hon hade han ju på foder för ett ev senare köp, men det var väl inte den rätte hästen hon leta efter, han var svårfången i hagen, kunde bara dra iväg när man hade han i grimskaft, jag satte på han täcket igår och då får jag en knuff av han rätt i magen, sådär tappade jag nästan luften, hehe osv..
jag själv skulle helt klart också inte vilja ha en sådan häst då jag sätter säkerheten före. Visst Royal är inte den säkraste hästen han heller, men han börjar på ett sätt veta vart människan står (främst jag&fia) hehe.

Slutsnackat om detta! Men förövrigt är han en nog toppenhäst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0